Järjestimme keväällä seurakyselyn, jonka vastauksia käytetään muun muassa yhtenä pohjamateriaalina uuden strategiakauden suunnittelutyössä ja toiminnan kehittämisessä.
Vastauksia kyselyyn tuli 248 kappaletta. Kysely oli suunnattu niin pelaajille, toimihenkilöille kuin vanhemmille ja sillä selvitetään seuran nykytilaa.
Suuremmalti osin HJS koettiin laadukkaaksi toimijaksi, mutta paljon palautetta tuli myös siitä, miten toimintaa olisi vastanneiden mielestä hyvä kehittää.
Seuran saama NPS-luku 50,9 on hyvä. NPS (Net Promoter Score) on asiakastyytyväisyyden mittari, joka kertoo, kuinka todennäköisesti ihmiset suosittelisivat HJS:ää muille.
Toiminnanjohtaja Mikko Hiltunen kiittää kyselyyn vastanneita ja kertoo, että seurakyselyn tuloksia analysoidaan tarkasti osana tulevaisuuden suunnittelua.
”Saamamme palaute on meille erittäin arvokasta – se vahvistaa sen, mikä toiminnassamme jo toimii, mutta ennen kaikkea ohjaa meitä kehittämään seuraa oikeaan suuntaan. Olemme parhaillaan aloittamassa uuden strategiakauden suunnittelua, ja kyselyn tulokset toimivat tärkeänä pohjamateriaalina nykytilan kartoittamisessa ja kehityskohteiden tunnistamisessa. Rakennamme tulevaisuutta yhdessä – pelaajien, toimihenkilöiden ja perheiden kanssa."
Tutustu seurakyselyn tuloksiin alla olevista linkeistä.
| 29.10.2025 09.00 | Talvikausi lähestyy - ilmoittaudu toimintaryhmiin |
| 28.10.2025 14.00 | HJS ry:n vuosikokouksessa valittiin uusi hallitus |
| 28.10.2025 10.00 | Kausikortit kaudelle 2026 ovat myynnissä |
| 18.10.2025 09.30 | Ohjaajaksi piti vain ryhtyä, mutta valmentaminen vei mukanaan |
| 12.10.2025 17.15 | HJS sijoittui kahdeksanneksi Laura Kalmari SM-lopputurnauksessa |
| 11.10.2025 10.00 | Kauden 2025 päättäjäiset 1.11.2025 |